5 Mayıs 2008 Pazartesi

Biraz da gülelim :-))

  • Kadınlar Kamyon Şoförü Olursa Kamyon Arkası Yazıları Nasıl olur
  • -yolların ustasıyım, röflenin hastasıyım
  • -gaz fren şanzuman, manikürsüz halim duman
  • -sen batan güneş, ben yollarda kremşanti
  • -miras değil sevgilim hediye etti güzelim
  • -bir sana hastayım, diyete girdim yastayım
  • -kulağıma takarım küpe, geçemez beni hiç bir züppe
  • -torpidonda aseton yoksa güzelim, mühim değil ben mazotla da silerim
  • -nazar etme ne olur evlen senin de olur
  • -Rujum biter yollar bitmez...
  • -makyaj çantam yanımda, içindekileri dizerim.. sakın beni geçmeyin hepinizi çizerim ...
  • -bir makyaj yapmaya doyamadım, bir de sana ...
  • -saçlarımı savururum, güneş gibi kavururum.. beni sollarsan eğer, arabanı uçururum..

1 yorum:

Aybike Ceylan dedi ki...

Cok hos:))

Sevgiler