24 Kasım 2007 Cumartesi

sizce bunlar doğrumu?

>>>yaşımızı doldurduk, e bir de ehliyet alalım dedik,kursa kayıt olduk,kurslardaki işleyiş kayıt olan her öğrenci derse girmek zorundadır, 1. gün derse girdik,2.gün biraz işiniz vardı erken çıkmak durumundaydınız, 3. , 4. , 5. , günler peki? eminim ki siz derste anlatılanları zaten biliyordunuz, peki ya bilmedikleriniz ya da dikkate almadıklarınız...
sınav günü geldi, sınavdan çıktınız ilk söylediğiniz kelimeler , " kursta bize bunu anlatmadılar" değilmidir? HAYIR!!! ben bir sürücü kursunda Trafik ve çevre bilgisi öğretmeniyim, ben ve diğer eğitimci arkadaşlarım tüm bilgileri tam ve eksiksiz bir şekilde vermektedirler ama öğrenci derse katılmadığı için bundan haberi yoktur.
---Trafik polisini hergün defalarca görüyorsunuz, peki ya hareketlerini anlıyormusunuz?
hele ki trafik ışıklarını biliyoruz, umarım...
---pekiii emniyet kemerini araca biner binmez takıyormusunuz?
cevap: buralarda denetleme yok
acaba sizler bunu polisimiz için mi takıyorsunuz, polislerimiz kendileri içinmi sizleri uyarıp ceza yazıyorlar, ama bizler yani kurallara uymayanları kastediyorum, herşeye rağmen yasaklara karşı geliyoruz.
6 yaşında bir kızım var,anlamaya başladığı andan itibaren ona bu konuyla ilgili tüm bilgileri aşılamaya çalıştım, o da kapmış olacak ki size bir olayını anlatayım.
geçenlerde anasınıfına giden kızımın sınıfını hayvanat bahçesine geziye götüreceklermiş, okul servisi gelmiş, kızım servis şoförüne ve öğretmenine emniyet kemerini sormuş, kemerler arızalı olduğu için takamamışlar, birşey olmaz demişler. kızım ise eğer kemeri takmazsanız ben gelmicem arabadan inecem demiş, bu yaşta bir çocuk bile bunu algılıyorda aklımbaşımda diye geçinenler neden hala algılama güçlüğü çekiyorlar.
bazı arkadaşlarım bana kızıyorlar, dalga geçiyorlar çünkü her karşılaşmamda kemerinizi takın dememden bıktılar.
unutmayın EMNİYET KEMERİ TEKERLEKLİ SANDALYE KADAR BAĞLAYICI VE SIKICI DEĞİLDİR...

Hiç yorum yok: