30 Kasım 2007 Cuma

FIKRALAR

araba hırsızı
mahallenin birinde sık sık arabaların teypleri çalınıyormuş,adamın biri de arabasının camına "araba teybim yok,boşa uğraşma " diye bir yazı bırakmış.sabah bir baksaki araba yok,arabanın yerinde bir not " üzülme arkadaş ben taktırırım..."



trafik canavarı
iki adam ölür ve cennetin kapısına gelirler. Cennetin kapısında sorgu meleği ve diğer görevliler beklemektedir. Sorgu meleği ilk adama sorar:
- Hayatta iken ne iş yapardın?
- İmamdım, ömrümü Allah yoluna verdim, her gün dua ettim, insanlara yardım ettim, harama el uzatmadım, vaazlar verdim.
- Çok iyi. İmam Efendiyi cennetin kıyısında bir yere yerleştirin.İkinci adama sorar:
- Sen ne iş yapardın?
- İstanbul'da taksi şoförüydüm.
- Çok iyi, beyefendiyi cennetin baş köşesine yerleştirin.İmam bunu duyunca öfkelenir:
- Olamaz! Bu işte bir yanlışlık olmalı. Nasıl oluyor da benim gibi ömrümü Allah'a adamış bir insana cennetin kıyısında bir yer gösterirken, bir taksi şoförünü baş köşeye yerleştiriyorsunuz?Melek gülerek:
- Bak oğlum, sen vaaz verirken herkes uyuyordu, bu adam araba kullanırken herkes dua ediyordu!




eltimgile gidiyom...
Yeni ilçe olan bir köye trafik ışıkları yeni konmuş, ışıkların altında bir polis bekliyor ve halkın ışıklara uymasını sağlamaya yani bir çeşit trafik egitimi vermeye çalışıyormuş. O sırada, bakmış ki; bir kadın, elinde tuttuğu çocuğuyla, kırmızı yanarken karşıya geçiyor. Hemen seslenmiş :
-Hanım, hanım! Nereye? Kadın dönüp :
-Viy! demiş. Sana ne? Eltimgile gidiyom.



Temel in cep i
otobüste temel in cep telefonu çalar ve başlar konuşmaya. Yasak beyefendi diye ikaz ederler. O ise kibarca özür dileyerek devam eder:
- Ula Dursun, otobüste konuşmak yasakmiş, ben konuşamayrum, sen konuş, seni dinleyrum".

Hiç yorum yok: