20 Ağustos 2010 Cuma




Almanya dan ehliyet almak için öncelikle yapılması gereken işlemler
hangi dilde sınava girmek istiyorsanız seçebiliyorsunuz,TÜRKÇE de dahil
mezuniyetin önemi yok,ilkokul mezunlarıda alabiliyor
tüm evraklarınız ve bilgileriniz sürücü kursuna (FAHRSCHULE) değil, polis merkezlerine veriliyor

KURSA KAYIT OLABİLMENİZ İÇİN
FOTOĞRAF
GÖZ RAPORU
TEORİK DERSE GİRDİĞİNİZE DAİR BELGE
4 SAATLİK İLK YARDIM DERSİ
45 DAKİKALIK SÜRÜŞ EĞİTİMİ
almanız gerekiyor, bunların tümü 50 euro.
Bu şartları tamamladıktan sonra polis merkezine gidip evraklarınızı teslim ediyorsunuz. Sizden istenilen bilgiler ise
pasaport
ad soyad
adres ve telefon numarası,
EVETT , KURSA KAYIT GERÇEKLEŞTİ, ŞİMDİ İSE
(45 dakika 1 ders saati)
2 gece sürüşü
2 sabah sürüşü
2 otoban sürüşü
2 park ediş
2 şehir içi sürüşünüde tamamlayıp
1250 - 2000 euro veriyor ve ehliyetinizi alıyorsunuz.
AMA
Türkiyemizde olduğu gibi o kadar basit değil bu sürüşler tek bir kural hatası asla affedilmiyor.
gece sürüşü ders saat ücreti : 45 euro
otoban da sürüş eğitim : 45 euro
gündüz sürüşü ve şehir içi : 33 euro
TÜV (sınavı yapan yer) : 25 euro


eğer kendinize güveniyor ve sürüyorsanız direk sınava girebiliyorsunuz ,bu imkan verilmiş ama dedim ya kurallar katı, tek bir hata affedilmiyor ve herşey yeniden başlıyor.


2 yorum:

Numan Eribaç dedi ki...

Merhaba esra hanım almanyada ehliyet almak kolay gibiye benziyor. Bu arada size tşk ederim. Gönderdiginiz test sitesi linki sayesinde bayagı bir çalıştım.

21 Agustosta girdigim sınav da cevaplarımı ayrı bir kagıda yazmıştım. Bu gün sorular ve cevap anahtarı yayınlanmış

İlk Yardım : 30 sorudan 30 dogru cevap

Trafikten : 50 soruda 48 dogru cevap

Motordan : 40 sorudan 37 dogru cevap var.

Kazandım gibime geliyor ama hadi hayırlısı

hocama selamlar

Adsız dedi ki...

ben tek arba surmek istiyorum